donderdag 1 oktober 2015

Kort LODI intermezzo

Helloa gurls!

Dit weekend was het braderij in Kontich en hoewel ik zo graag wil sparen, viel m'n oog toch wel op een vest zeker?! Kon ik toch even niet laten liggen he :)

Ik vond deze vest bij LODI shop (Mechelsesteenweg 32, 255o Kontich).



Voordelen aan deze vest:
- het is een kleur die nog niet iedereen heeft!
- het is geen Bernadette trui waarmee iedereen rondloopt (maar totaal gerechtvaardigd is, want das keimooi en zacht en warm).
- het past mooi op neutrale, maar ook fellere kleuren
- draagbaar als stoere, maar ook als lieve outfit!

Nadelen aan deze vest:
Ik gaf weer 47 euro uit die ik normaal gezien ging sparen...


Zoals je kan zien is de vest ook wat breed :)
Tot slot zou ik nog heeeeeel graag deze schoenen bij de vest combineren, maar door het nadeel vermeld bij de vest, behoren deze nog niet tot mijn schoenenkast :)

XXXXXXXXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten