woensdag 23 september 2015

My last new pieces

Hey babes!

Het is weeral een kleine maand geleden sinds mijn laatste post. Alles werd ook plots zo druk nu ik een vaste job heb. Het is soms nog even wennen en wat vermoeiend omdat er zoveel op mij afkomt, maar ik doe het echt suuuuuupergraag. Tot zover dat nieuws :)

Waar ik het vandaag echt over heb: mijn laatste nieuwe spulletjes. Om mezelf nog wat opzoekwerk te gunnen heb ik bij elk stuk ook iets gezocht wat er volgens mij mooi bij gaat. 

1. Een blauwegroene oversized vest

Elk jaar gaan mijn ouders in augustus naar Nieuwpoort en naar goede gewoonte ga ik dan steeds een (paar) keer op bezoek bij hen. Nu is er echt een tof winkeltje Mushi (klik op de link voor de facebookpagina) waar ik niet niet geweest kan zijn in dat korte verblijf. Dus ook dit keer liet ik m'n oog vallen op twee kledingstukken. Eentje was niet zo speciaal, een zwart A-lijn jurkje van VILA. Het andere is echter wel een beetje een origineler stuk:

Ichi - €40
Deze vest was jammer genoeg niet meer in mijn maat aanwezig in de winkel, maar aangetrokken in een maatje groter stond ze eigenlijk wel leuk, daarom heb ik ze dus toch mee naar huis genomen. De vest is van het merk ICHI en kostte 40 euro. 

PS: je zou de kleur eens in het echt moeten zien!



Silis - €30













Zoals ik in een eerdere post al liet doorschijnen: SILIS armbanden zijn tha bomb! Zo ook dit model 'The leather luxe petrol'. Zeg nu zelf: past toch helemaal bij de kleur en de stijl van de vest? So sophisticated!


2. Een volwassen winterjas

H&M - €70
Jaja, je leest het goed: een VOLWASSEN winterjas. Daarmee bedoel ik niet dat ik plots volwassen ben geworden, maar daar bedoel ik mee dat ik eens een stofje kon kiezen dat iets kwetsbaarder is dan de gemiddelde quechua-jas nu ik niet meer zo vaak op de gidsen kom of door de regen naar school fiets. 
De jas komt van H&M en was een ietwat spontane snelle aankoop, maar hij zat goed en is bij vanalles te combineren!

Wat ik erbij zou willen: een simpele muts, sjaal en handschoenen. Omdat wit het geheel wat te licht maakt voor de zomer en ik zwart wat té contrasterend vind: Donkergrijs:

H&M muts - €7.99
H&M wanten - €9.99

3. Een looking-more-fancy-than-it-really-is kleedje

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit, maar nu ik werk is het leven me plots een stuk duurder geworden. Daarom probeer ik m'n uitgaven wat te beperken en geen 10 kleedjes te kopen, maaaaar als uw mammie een bon heeft van AS Adventure die binnen de week opgebruikt moet worden... Tja, dan is de keuze toch snel gemaakt om eens te gaan kijken!

Ichi - €59.95
Mijn oog viel op dit kleedje. Het ziet er op het eerste zicht misschien wat vormeloos uit, maar de print heeft m'n hart gestolen. Geef toe, het heeft een beetje weg van Maison Scotch, maar dat zou ik met mijn spaarplannen nooit kunnen betalen, dus Look-A-Like: Hell yeah! Het is een A-lijn jurkje dat mooi aanpast.

Forever 21 - €7.99
Hierbij zou ik nog mooie juweeltjes willen kiezen. Te simpel oogt wat jong, te druk past gewoon niet en dit lijkt me net goed:





4. Glitter botjes

Omdat er nu echt geen geld meer overschoot voor laarzen, maar ik die aanstekelijke glitters niet uit mijn hoofd kreeg en ze de dag erop dan toch nog gaan kopen ben:

Lovely Shoes - €29

5. Fiets- en loopregenjasje

Met Belgisch weer was dit wel een 'moetje'. Naar het werk fietsen in het zonnetje is superfijn, maar terugkeren in een onverwachte bui in een t-shirt steekt, geloof mij, wat tegen.

Decathlon - €35;99
Dit jasje vond ik in Decathlon. Het is suuuuperlicht en heeft een kleur die perfect past mijn mijn fiets: could not be more excited :)









Met de koudere avonden zou ik nog een lange sportbroek kunnen gebruiken en deze past er eigenlijk wel mooi bij:
GAP - €39.99
GAP - €39.99
Ziezo dat was het weer voor deze keer!
Hopelijk volgt de volgende post sneller!

P.S.: jullie mogen altijd een comment achterlaten!
P.P.S.: jullie mogen ook steeds voorstellen voor onderwerpen geven!

XXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten