donderdag 27 augustus 2015

Verlanglijstje

Zoals vele bloggers wel eens doen, zal ik ook jullie kennis laten maken met mijn verlanglijstje. Het is natuurlijk nog maar augustus, maar aangezien deze voelt als 20 december, hoogtijd om lijstjes te maken ;)

Ik zal beginnen met enkele goedkope dingetjes en afsluiten met mijn duurdere verlangens!

1. Schoenen, schoenen, schoenen

Jullie zijn het ongetwijfeld met me eens, maar schoenen heb je nooit teveel!
Deze zou ik nog graag bij in mijn kast proppen:

Mint & Berry - €89.95
Via Zalando
Nu ik begin te werken voor echt, heb ik me voorgenomen dat ik maar eens hakken moet beginnen dragen. En deze lijken me een goed begin. Stevig, niet te afgeborsteld, dat is mijn ding. Zal ik eens proberen?












Tamaris - €74.95


'T is echt heel moeilijk te geloven, maar nu heb ik nog altijd geen instappers, bootschoenen, noem ze zoals je je wil. Echt dringend tijd, want met het oog op de herfst zouden deze perfect passen onder een zwarte skinny of boyfriendjeans. Ik heb een zwak voor zwarte schoenen met witte zolen en de glitters vooraan maken mij nog weker :)






Nike - €104.95


Iedereen heeft het over Nike Air Forces. De zolen zijn dik, wat niet iedereen altijd supermooi vindt, maar heeey, die moeten goed zitten! In kakigroen vind ik hen het origineelst!










2. Bernadette sweater

Jaaa, koude dagen komen veel te dicht bij! Jaaa, dan wil ik een Bernadette sweater om me in op te warmen. Bernadette sweater? Ja, je weet wel, die oversized gebreide trui die je meestal in pasteltinten tegenkomt.
Bernadette De Geyter maakt er zo'n 10 per week:

Originele Bernadette sweater (by Bernadette De Geyter) - €400
PM voor verkooppunten
Gelukkig zijn er ook goedkopere alternatieven:

Lee and Me - €250
Volgens mij kan je ook eens op zoek gaan in de ketens als H&M en Zara deze winter :)

3. SILIS armbanden

Ik heb zoveel dagen waarop ik niet weet wat aan te doen. Dan kies ik meestal een simpele broek en t-shirt. Armbanden kunnen je outfit dan meestal een heel stuk op-coolen (yes, woord uitgevonden!!). Tot dusver heb ik voornamelijk armbandjes die ik zelf maakte of van bij H&M. Maar mijn hart smelt bij de armbanden van SILIS. Deze vind ik zelf de mooisten, maar chek zeker eens de website: http://silisshop.eu/

SILIS - +-50 euro

4. One Plus

Iedereen heeft altijd wel die vriend met de gebarsten smartphone. Nooit gedacht dat ik die vriendin zou worden... Maar het is zover... Mijn telefoon zal het niet meer zo lang volhouden met mij en ik al zeker niet meer met hem. Daarom wil ik graag een nieuwe kopen en het merk One Plus heeft mijn volledige aandacht. Ik hoorde er reeds goede reacties van en ik ben er bijna zeker van dat ik deze zal kopen (althans als mijn vakantiejob is uitbetaald haha). 

Tot nu toe is er een One PLus One verkrijgbaar, voor zo'n 300 euro + verzendingskosten. Mijn mannelijke vrienden (die het altijd beter weten) raadden me echter aan te wachten op de One Plus Two. Eens kijken dan maar hoe lang mijn gsm het nog volhoudt.. 

5. SmartHalo

Nu ik meer en meer bezig ben met fietsen, interesseert alles wat er mee te maken heeft me ook meer en meer. Deze fietscomputer lijkt echt tha boooomb! 



Zo ziet de SmartHalo eruit. Het is door mij vrij vertaald als 'slimme fietscomputer/gps'.




Wat kan je ermee doen?
- Je kan je route ingeven en door middel van lampjes wordt de weg voor je aangegeven.
- Het maakt contact met je gsm en laat je weten wanneer je een berichtje hebt of een telefoontje.
- Slaat in je telefoon op waar je je fiets geparkeerd hebt
- Je kan achteraf via de app op je telefoon je route bekijken en analyseren
- Geeft aan wanneer je je licht dient aan te zetten

Wel nog even wachten, want dit handige dingetje komt pas uit in 2016 en dat vanaf 100 euro!


Zo dat was het weer!
Jullie mogen altijd reacties achterlaten en tips geven over wat je iets wil horen!
XXXXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten