maandag 17 augustus 2015

Orange is the new black?

Oranje, een kleur die door 9 op 10 vrouwen (deze cijfers zijn hypothetisch door gebrek aan data) opgegeven wordt als 'de lelijkste kleur'. Om eerlijk toe te geven, is het ook niet meteen de kleur die ik zal kiezen om mijn kamer te verven. En toch is het mogelijk om je outfit net op te vrolijken met een snuifje van deze kleur. Het is zelfs zo dat oranje deze herfst echt wel in zal zijn. Om de shock voor sommigen onder jullie te vermijden, zal ik beginnen met enkele accessoires om dan daarna af te sluiten met gewaagd oranje.

1. De oranje handtas

Algemeen kunnen we stellen dat een meisje nooit genoeg handtassen heeft, een oranje exemplaar kan er daarom ook wel bij. Speciaal voor jullie heb ik de mooiste voorbeeldjes al opgezocht:
Miss Selfridge - €25,95 (via Zalando)

Deze kleine handtas kan een simpele outfit al snel wat meer speciaal maken. Zie je ze al bij een jeans, all stars en een zwart bloesje? Ik wel! Ik ben al aan het twijfelen deze te bestellen hoe meer ik erover nadenk :)






ChloĆ© - €2150

Jongens kunnen het niet begrijpen, willen het precies ook niet begrijpen, maar meisjes houden nu eenmaal van grote handtassen. Daarin kunnen we alles kwijt en zo zijn we op alles voorbereid, ook voor wanneer deze jongens dan wel hun spullen kwijt willen... Deze ChloƩ bag is echt wel een 'killerbag', maar een beetje te duur voor mij!






Cambridge Satchel - €145
www.cambridgesatchel.com

Met deze derde en laatste handtas kan je twee slagen slaan. Ten eerste heb je je mooie oranje pronkstuk gevonden. Ten tweede heb je jezelf een klassieker onder de handtassen gevonden. Deze zogenaamde 'satchels' zijn tijdloos en gemakkelijk voor gebruik: niet te groot en niet te klein.




PS: Let wel op je kledingkeuze bij het gebruiken van deze handtassen. Vermijd roze, kies voor een outfit in sobere kleuren. Op die manier springt de handtas er zeker uit. Je kan deze ook leuk combineren met koningsblauw of heel donker groen!

2. De oranje juwelen

Jaja, ook oranje juwelen komen aan bod. Dit kan voor sommigen misschien een eerste stap zijn in de oranje wereld, voor anderen misschien een afwerking van hun reeds geslaagde 'orange look'.

Oozoo - €39.95
Deze horloge oogt misschien een beetje jongensachtig, maar ik vind ze voor meisjes superstoer. Ze bevat maar een vleugje oranje, maar het is wel net dat dat het doet! Dit accessoire springt in het oog zonder schreeuwerig te zijn. Staat sowieso supermooi bij een wit t-shirt, boyfriendjeans en witte sneakers.









New Look - €6.99
Deze ring is ook een subtiele oranje touch, maar ik vind hem wel supercool. Deze glanzende ring oogt duur en brengt je look naar een volgend niveau!











Amazon
En dan nu voor de durvers!!! Dit statement necklace is megacool. Je steelt gegarandeerd de show met deze ketting. Nooit gedacht dat dat zou werken met oranje? JAWEL DUS. PS: heb je last van een bad hair day? Of een puistje? Of denk je weer dat je tanden geel zijn? Perfect om de aandacht daarvan af te leiden, met deze ketting!








3. Oranje bloesjes

New Look - 24,99
Simpel bloesje vooraan, beetje specialer achteraan, zoals wij eigenlijk altijd graag hebben en waar we altijd wel naar op zoek zijn. Ik vind dit perfect om de overgang van de zomer naar de herfst in te zetten. Gebruinde armen of net bleke armen, het is een kleur voor alle huidtypen. Draag het met jeans en witte sneakers.








Forever 21 - €14.00
Dit topje van Forever 21 is supersimpel en perfect om bijvoorbeeld volgend weekend mee door te brengen op de Pukkelpopweide. Haren wild, ripped jeans of shorts en sneakers of sandaaltjes afhankelijk van het weer!
















4. Oranje broek/rok

Een oranje broek zou ik laten voor wat het is, maar een leuk shortje of rokje vind je sowieso wel terug!

Asos - €11.06

Dit shortje is niet echt fashionable, maar ziet er gewoon te leuk uit om niet in deze blogpost aan bod te laten komen. Superleuk om in het weekend in rond te lopen!!
















Forever 21 - €15.00

Dit is dan helemaal het tegenovergestelde: orange can go chic! Perfect voorbeeld om aan te tonen dat oranje niet trashy, maar classy is. Hoe meer ik bezig ben met het opsommen van oranje spullen, hoe meer ik ermee vertrouwd raak. Deze rok is niet voor iedereen draagbaar (nee, ook niet voor mijn heupjes), maar als je het afkan zou ik hem niet laten hangen!












5. Oranje schoenen

Adidas via Titolo Shop
Je kan er niet langs, langs die Stan Smiths van Adidas. Perfecte combinatie dat oranje met blauw, volgens mij. Goed voor orange-virgins :)










Birkenstock - €54

Iedereen heeft Birkenstocks nodig, die zitten megagoed! Waarom dan niet eens in een feller kleurtje? Met bijpassende nagellak, gonna be perfect!!










Hopelijk hebben jullie je mening over de kleur oranje bijgeschaafd en zie ik 
jullie de volgende weken ook in deze kleur rondlopen.


Bij de gemeentelijke diensten hebben ze het al begrepen


Maar als je het maakt tot deze outfit, zit je fout... Hihi


XXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten