dinsdag 26 mei 2015

De alternatieven voor de populaire Stan Smiths

Iedereen kent ze: STAN SMITHS van ADIDAS

Ze zijn suuupermooi en ik heb een handvol vriendinnen die er echt heel mooi mee staan. Jammer genoeg zijn deze schoenen nu zo’n hype, dat er in elk vriendinnengroepje steeds een paar te zien is. Daarom schrijf ik vandaag een nieuwe post over mogelijke witte, sneaker alternatieven die vergelijkbaar, maar origineler zijn.

Ik zal starten met degenen die ik zelf ook heel graag wilde:

  
Nike SB Shiny Shoes € 99.95

Converse One Star €85.95
Deze witte Nikes vind ik supercool. Het valt op het eerste zicht niet erg hard op, maar ze zijn van wit leder... dat glanst!!! Het is altijd moeilijk om witte sneakers te kopen, maar enkele voordelen: ze zijn gemakkelijk afwasbaar, origineel, niet overdreven duur EN ZE GLANZEN!!!









Deze sneakers vind ik persoonlijk de meest originele. Ieder van ons had wel eens een 'Converse All Star fase'. Wel nu is het tijd voor de 'Converse One Star fase'






Puma Original White Leather €80
Deze Puma's blijf ik zelf erg mooi vinden. Het is een typische witte sneaker, maar geeft een coole toets aan je look. Vroeger waren Puma's het handelsmerk van enkele johnny's, maar in 2015 zijn ze voor echte fashionista's. (Ik heb al zin om deze te combineren met een opgerolde boyfriend jeans)





 
Vans Old Skool Low Leather €55

Vans, ik heb er zo'n haat-liefde relatie mee.   Enerzijds staan ze sommigen onder ons heel goed, anderzijds zijn ze snel nogal 'wannabe skater girl'. De uitgaven met de dunne zolen spreken me meestal niet aan, maar deze zijn zoals hun naam verklapt echt Old Skool en zouden in mijn kleerkast niet misstaan.

Adidas Superstar Prijs onbekend



Ik zou m'n blog niet kunnen afsluiten zonder 'A splash of glitter' toe te voegen en daarom toon ik jullie als laatste nog deze Adidas Superstars, glitterversie. Niet iedereen is hier voor te vinden, maar ik vind het supercool en vrolijk om deze witte sneakers met een tof kantje voorbij te zien komen deze zomer!!






Hopelijk veranderen jullie je bestelling in je zalando winkelmandje nog snel van de typische Stan Smiths, naar een ander type van witte sneakers!

XXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten