woensdag 27 mei 2015

Goedkope producten: review

Het zou me verbazen moest niet ieders lievelingswoord 'GRATIS' zijn. Goedkoop en gratis zijn namelijk twee woorden die als muziek in mijn oren klinken. Vele dingen zijn vaak duur en dat geld willen we er heel vaak niet aan geven. Daarom schrijf ik jullie een korte review van enkele producten die ik kocht bij Action, Kruidvat en Ikea.

Het wordt weer stilletjes aan (lees: op z'n doodste gemak) zomer. Tijd om wat meer huid te tonen, maar niet alleen onze benen en decolletés, ook ons gezicht verdient een goede verzorging. Ik kocht bij Kruidvat een dag en nachtcrème. Deze gebruik ik nu slechts een dikke week, maar mijn huid voelt gezonder en zachter aan.

Dag- en Nachtcrème van Kruidvat, elk €2.55
                                                                                
Om verder te gaan met verzorging van het gezicht: ik heb superveel last van zwarte puntjes op mijn neus. Ik vind het echt iets superlastig, want het valt me heel hard op. Gelukkig heeft Action een hele goedkope oplossing voor mijn (en hoogstwaarschijnlijk andermans) probleem. Het gaat om deze neusstrips:

Neusstrips van Action €0.95
Deze strips zijn heel gemakkelijk aan te brengen, maar het is in het begin wat zoeken. Je dient je neus voor het aanbrengen wat nat te maken. Dit is voor elk huidtype een beetje anders. Ikzelf mag niet te veel water gebruiken, maar anderen dienen dan wel hun neus goed te bevochtigen vooraleer het aanbrengen van deze strips. Achteraf heb je wel echt een heel mooi effect, wat ook zelfverzekerend werkt.

                                                                        
Een volgend item is iets wat iedereen nodig heeft, dus waarom dan niet in een grappige versie. Weer in de Action vind je superveel leuke pincetjes. Deze zien er echter niet alleen leuk uit, die zijn ook erg goed. Ze zijn scherp en laten ter hoogte van de wenkbrauwen geen wondjes achter, zoals vele andere pincetten wel doen. 

Pincet Action €0.85
                                                                                 
Mascara Kruidvat Essence €2
Deze mascara van Kruidvat, van het merk Essence, is zeker en vast niet de beste mascara die bestaat, maar het is een goedkope oplossing. Hij heeft zeker een verlengend effect van de wimpers en deze mascara geeft ook veel kleur af. Het is wel zo dat deze mascara vlak na aankoop nog wat 'vettig' is en snel klontert, wat een groot nadeel is. Na enkele weken (twee ofzo) is het borsteltje iets minder gevuld en is deze mascara gemakkelijker aan te brengen.

                                                                                   
Ondanks we op weg zijn naar de zomer, zijn de Belgische ochtenden toch goed koud. Daarom is een warm drankje altijd fijn: thee, warme chocomelk, koffie, ... Ik heb de perfecte thermos gevonden om deze warme drankjes in te bewaren en te vervoeren: bij Ikea!

Thermosfles Ikea €4.99

Deze Thermosfles heeft een dopje dat je gemakkelijk als tasje kan gebruiken. De fles zelfs sluit ook echt goed af, dus wanneer deze wat scheef valt in je tas, hoef je je geen zorgen te maken! Je drankje blijft ook superlang warm (let daarom dus ook wel op).

                                                                                    
Er is iets nieuws in Fashionland: deze rekkertjes!

Haarelastiekjes Action €0.95

Deze haarrekkertjes ga je binnenkort overal vinden. Ik heb ze zelf al gespot in H&M en bij Action. Telkens heel goedkoop en ik verschillende kleuren te vinden. Deze rekkertjes zijn volledig uit plastiek vervaardigd, wat een raar gevoel geeft om in je haren te knopen. Het gaat echter wel gemakkelijker dan je denkt. Ze zijn gemakkelijk rond te draaien en wat hun onderscheidt van de andere haarrekkertjes: ze zakken niet uit (maar echt niet, echt echt echt niet). Daarnaast kan je dit rekkertje ook zo lang je maar wil inhouden, na het uitdoen zal je geen slag in je haren zien!

                                                                                

Dit laatste had ik oorspronkelijk niet in deze review willen zeggen, maar eigenlijk pas het er ook wel bij. Deze sleffers,Birkenstock-achtig, zitten heel goed, zeker als je zoals mij een beetje holle voeten hebt. Je vindt deze terug op Zalando!!

Sleffers Zalando €16.95
Tot slot voeg ik nog wat glitter toe: deze sleffers zijn gelijkaardig aan de voorgaande. Ze zijn niet heel goedkoop, maar Betula is een waardige tegenhanger van Birkenstock, je voeten zullen nooit pijnlijk aanvoelen en ZE GLITTEREN!!

Sleffers Betula €45 (Zalando)


XXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten