woensdag 3 juni 2015

Be prepared: eindelijk een warm weekend!

Joepie, eindelijk zijn de 30 graden in zicht! Hoog tijd om een zeldzaam zonnig weekend voor te bereiden. Ik som een paar dingen voor jullie op, die het alleen nog maar beter zouden kunnen maken:

Goed weer = BBQ
BBQ onder vriendinnen plannen? Nu supergemakkelijk. Laat die grote BBQ's voor de boys, wij redden ons wel met een kleurige tafelBBQ: megacute en gemakkelijk!

TafelBBQ €38.95

Een BBQ hoeft ook niet alleen maar eten te zijn he! Als het warm blijft, kan je uren buiten blijven. Enkele dingen waarvoor je dan wel moet zorgen
Lampjes IKEA €14.95



LICHT Deze toffe lampjes prik je gewoon in de grond of bij in een bloembakje.









En om wakker te blijven hebben wij suikers nodig en dan liefst in de vorm van dessertjes en cocktails!

Ik ben zo'n persoon die zijn hoofdmaaltijd niet opkrijgt, maar wel altijd nog een plaatsje over heeft voor een dessertje. Als het aan mij lag, at ik elke dag een tiramisuke, maar op een zeldzame zomerdag zullen we maar eens iets nieuws proberen: Mangosalade met peperkoek!!! Klinkt raar, maar eigenlijk: ik lust mango en ik lust peperkoek: kan niet slecht zijn! Supergoedkoop als je het maakt voor enkele personen  en je vindt het recept en de ingrediĆ«nten bij Colruyt.

Mangosalade met peperkoek en limoen
Klik hier voor de link naar het dessert
Ook cocktails kunnen niet ontbreken op een goeie BBQ. Hier som ik er een paar op die ik nog niet goed kende, maar het is eens wat anders dan Mojito of Cuba Libre.

Bij het zoeken naar cocktails kwam ik op de beste website ever terecht: www.cocktail-maken.be
Ik zou ze allemaal wel eens willen proeven, maar ik moet ergens beginnen en deze zijn degenen die ik het liefst zou willen testen:

BAHAMA MAMA

Hoe? 30ml rum, 15 ml grenadine, 30ml appelsiensap, 30ml ananassap en gemalen ijs!







CRAN CRUSH

Hoe? 60ml vodka, 45ml veenbessensap, 30ml zure mix en enkele losse veenbessen
 ENVY

Hoe? 45ml tequila, 15ml blue curacao en aanvullen met ananassap
KIWI MARTINI

Hoe? 60ml gin (whuut?), 1 koffielepel citroen, 15ml suikersiroop, 1 kiwi









Bij deze BBQ passen ongetwijfeld een paar zomerschijven, recent en minder recent:
(klikken voor de muziek!)




Kygo - Stole the Show (wat panfluiten kunnen nooit kwaad he :) )



Om af te sluiten: fashiontips voor dit weekend!

Jumpsuits zullen nog niet snel verdwijnen, dus uit de kast of uit de rekken halen girls!

Neon Rose Jumpsuit €44,95
Jumpsuit New Look €14,95































En als het echt echt echt warm wordt, kunnen we nog vlug deze gaan shoppen:

Deze Strawberry Kiss Bikini van Triangl Swimwear is echt perfect voor voor bleke en bruine huidjes! Put it on and you feel like a model!!
TRIANGL SWIMWEAR 
Afsluiten met glitters! Deze donkerblauwe bikini van Womans Secret met subtiele glittertjes vind je terug op hun webshop! (alsook nog vele andere mooie exemplaren)

WOMAN'S SECRET


XXXXXXXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten