dinsdag 23 juni 2015

Fit zijn, maar dan anders!

Hoi hoi!

Het is ondertussen al even geleden, maar de volgende dagen zal ik jullie overladen met nieuwe posts. Aan bod zullen komen: een festivalpost, een 'ik heb nieuwe outfitjes samengesteld'-post en vandaag begin ik met een post over 'sporten'.

Ik had deze post misschien al iets vroeger moeten verzinnen, maar aangezien de zon nog niet zo veel geschenen heeft, hebben jullie nog tijd om aan jullie summerbodies te werken. (Ga ik allesinds toch proberen.)

Sporten kan soms echt wel saai zijn en vaak heb ik niet zoveel zin om eraan te beginnen en stel ik het joggen of fietsen een beetje uit. Daarom heb ik gezocht naar andere alternatieven om toch in shape te raken EN die tevens zo goed als gratis zijn.

Optie 1: skaten!!!


Niemand kan ontkennen dat die rollerskaten op de dijk aan zee niet leuk vindt! Het is bij de meesten waarschijnlijk al weer lang geleden dat die skates uit de kast werden gehaald, maar het loont dus echt wel om deze even aan te gooien en naar buiten te gaan.

Voordelen van skeeleren voor je figuur:
- Het stelt je longen en hart op de proef, waardoor je conditie opbouwt.
- Het is beter dan lopen, wat betreft je enkels en knieën. Lopen verhoogt de impact bij elke stap op deze gewrichten.
- Je figuur wordt door de specifieke bewegingen die je maakt gestroomlijnder (YES, weer een reden voor nieuwe bikini's!).
- Je verliest even veel calorieën als bij hardlopen.

Moest je nog geen skates hebben en zie je het als een investering in je conditie, dan kan je er steeds vinden bij Decathlon of andere sportwinkels.


Decathlon - €59.95

Optie 2: Hoelahoepen

Door het volgen van een andere blog (www.jenniefromtheblog.com) leerde ik hoelahoepen kennen als manier om te werken aan je conditie. Met een vriendin heeft deze blogster zelfs een site opgericht: hoopityourself.nl. Je kan hierop niet alleen hoepels bestellen in supertoffe kleuren, maar ook filmpjes bekijken van mogelijke oefeningen. Zeg nu zelf: toch supergemakkelijk, even aan je conditie werken in de living voor MTV.

Je kan de site terugvinden door hier te klikken: Hoop it yourself website




Hoop It Yourself - €36.00




















Optie 3: ZUMBA

Het klinkt voor jullie alvast niet meer als iets nieuws, maar daarom is het eigenlijk niet minder leuk. Ik ben zelf iemand die supergraag naar popliedjes luistert en lucky me, de meeste zumbadanjes worden net gemaakt op deze muziek. Je kan je living vrijmaken en op Youtube gewoon filmpjes opzoeken of zelfs lessen. Je kan het zelfs nog leuker maken door vriendinnen hierbij uit te nodigen, pret verzekerd! Hieronder enkele links naar goeie zumba-lesjes!

Zumba 1














Zumba 2














Zo, met deze drie tips kunnen jullie alvast een beetje verder. Ik wil graag nog afsluiten met iets dat elk meisje wel motiveert om te sporten: nieuwe kleren!!

HM - €14.95


Nike Bij Zalando
 Afsluiten met glittersssss:
HM - €7.99
PS: ik heb nooit gezegd die drie te combineren he!!!

Tot snel hotties! Hopelijk zijn jullie snel in topvorm (we zullen elkaar wel aanmoedigen!!)

XXXXXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten