vrijdag 5 juni 2015

Summer jewellery

Vandaag meer dan 30 graden: joepie!!

Maar: iedereen haalt wel die simpele jurkjes, broekpakjes en shortjes uit de kast. Vandaar deze post: summer jewellery. Het is supereasy om je outfit wat op te fleuren met een paar armbandjes en oorbellen. 

Hier heb je alvast een paar voorbeelden:
De juwelen zijn steeds mijn eigen thuisgemaakte combinaties, maar voor extra inspiratie voeg ik nog wat  op internet gevonden outfits erbij!



1.
Deze horloge draag ik bijna nooit, terwijl ik ze eigenlijk supertof vind. Ik denk dat het ligt aan het feit dat mijn gouden OOZOO nu eenmaal beter bij alles past!

Het zwarte armbandje werd gemaakt door een vriendin van mij. Je kan haar webshopje terugvinden op Facebook onder 'La Jolies'. 








Ik zou dit setje combineren met jeans en een wit bloesje, want dat gecombineerd met donkerblauw is gewoon classy. 













2.
Een tweede combinatie is iets wat ik eigenlijk zelf nooit gekozen heb, maar wat ik gekregen heb van mijn oma (met hulp van mijn zus welliswaar). 












Deze armband en oorbellen passen volgens mij perfect bij een door vele bloggers genoemde 'BOHO-style'. No futher words needed denk ik, het past wel bij dit outfitje:









3.
Bij een gebruinde huid kan je niks fout doen met turkoise! Deze armband kocht ik toen ik op buitenlands kamp was met de scouts in Kroatiƫ. Ik heb hem nog niet supervaak gedragen, maar ik hou mezelf voor dat ik daar deze zomer verandering in zal brengen (aangezien ik deze zomer ook plan om wat bruiner te worden haha).






Gaat volgens mij goed bij GEEL:


 















4.
Het bewijs dat juwelen echt niet duur hoeven te zijn. Deze oorbellen van bij Zeeman zien er eigenlijk echt niet goedkoop uit en de kleur is erg zomers! Groen met roze gecombineerd vind ik altijd 'cute', net als flosjkes aan armbandjes. Dat armbandje kocht ik bij MyJewellery. Ze hebben een supertoffe webshop en helpen je online setjes te vormen!



MyJewellery (klik om de site te bezoeken)

Volgens mij mooi bij een kleedje dat ook te vinden is op deze site:






XXXXXXXX




2 opmerkingen: